arkadasimin kolesiyim

ARKADAŞIMIN KÖLESİYİM Sizlere, ayaklara duyduğum ilgi sebebiyle üniversite yıllarımda başımdan geçen bazı olaylar sonunda ev arkadaşımın ayak ve seks kölesi haline nasıl geldiğimi anlatacağım.Sizlere tamamen yaşanmış olayları aktaracağım. Üniversitede birinci sınıfın sonuna doğru Ercan adlı arkadaşımla eve çıktık.İkinci sınıfa başlarken Ercan`nın kolu kırılmıştı.En yakınındaki insan olarak işlerini halletmesine ben yardımcı oluyordum.Tabiki giyinip soyunmasına da ben […]

götümden sikildim

Ben 1.80 boyunda beyaz tenli oldukça yakışıklı biriyim.yaşadığım yer küçük bir ilçeydi.istediğim gibi kız bulamıyordum bu da beni çok kötü yapıyordu.neredeyse konuştuğum kız bir vardır bi yoktur.böyle olunca benim sikmeye olan ihtiyacım çok feci bi şekilde arttı.yani çok kötü bi abazaydım.herzaman porno fşlm alıp izlemeuye başladım ve defalarcada 31 çekerdim.artık başka şey düşünemiyordum.seks seks seks. […]

otobus yolculugu

Otobus Yolculugu merhaba bende siteyi uzun zamandir takip ediyorum ve bende bir fantazimi yazmak istedim. Bende bir gayim(AP yim). En buyuk fantazim otobuslerde yanimda oturanin yarranigini ellemek. Kendimi bildim bileli otobus yolculuklarinda hep yanimda oturana sulanmismdir. Genelde hep ters tepki cekilir. Otobuste yolculuk yaparken eger yanimda oturan yakiskli biriyse hic haffetmem ve uyumaya baslarim aslinda […]

chatten dostça sikiş

Herkese merhabaUzun zamandır bu sitedeki hikayeleri takip ederim. Daha önce ben de bu siteye yaşadığım bir olayı yazmıştım ve ilgi görmüştü. Birkaç mail aldım ama devamı gelmedi. Çünkü çok samimi olmadıklarını gördüm. Neyse hikayeme geleyim;Yaşadığım ilişki chatte başladı sonra gerçeğe    dönüştü. Chatte biriyle yazışıyordum. Yaşı 19`du ve üniversite öğrencisiydi. Ailesi İstanbul dışında oturuyordu bu […]

taksitler

Taksitler Ben Metin: Annem 40-41 yaşlarında esmer uzun boylu birkadındır. Giyinmeyi sever.Beğendiği bir elbiseyi mutlaka almak ister. Bundan 3 yıl önceydi; Yine bir gün birlikte alışverişe çıkmıştık.Gezerken vitrinde bir elbisei çok beğendi.150 milyon tl paramız vardı.Umarım çok pahalı değildir diyerek dükkana girdik. Dükkan sahibi 475 milyon olduğunu söyledi. Annem biraz üzülmüştü. Yinede edenemek istedi. Adam […]

en güzel ikram

Merhaba arkadaşlar ben Okan. 27 yaşındayım bir kamu kurulusunda devlet memuru olarak çalışmaktayım. Bulunduğum ili yazamayacağım çünkü Marmara bölgesinin küçük bir ilinde bulunmaktayım. Eşim Sema ile 2,5 yıllık evliyim. Sema 168 cm boyunda 54 kg ağırlında kumral (boyalı sarı saçlı) yeşil gözlü öyle çıtır pıtır bir kadındır. Benim başımdan geçen olay yaklaşık 1 sene önce […]

eşim ve ben 1

Merhaba biz 30m 30 f çok iyi anlaşan sonderece modern görünümlü bir çiftiz. 8 yıllık evliyiz ve mükemmele yakın bir mutluluğumuz var bunuda yatakta kurduğumuz ve daha sonrada yaşamak istediğimiz için yaşadığımız fantezilerimize borçluyuz. SEMİH: Ben özel bir şirkette teknisyenim güzel bir işim var ve iyi para kazanıyorum eşimi beğenerek seçtim ve evlenmeye karar verdim […]

yaŞlı adam götümü daĞıttı

SLM SEVGİLİ HİKAYE SEVERLER. HİKAYEME HEMEN GEÇKEM İSTİYORUM.BEN İŞTEN ÇIKMIŞ DOLMUŞ DURAĞINA DOĞRU GİDİYORDUM 45 YAŞLARINDA BİR ADAM GELDİ YANIMASELAM VERDİBENDE BUYUR DAYI DEDİM. BANA Bİ ADRES SORDU BENDE O ADRESE YAKIN Bİ YERE GİDECEKTİM GEL DEDİM DOLMUŞA BİNELİM BEN O TARAFA GİDİYORUM DEDİM İSTERSEN BENİM ARAÇ VAR DEDİHEM EVİNE BIRAKIRIM HEMDE ADRESİME GİDERİM DEDİBENDE […]

doktor hanım

Hayatımızda yaptığımız kimi hatalar kimi zaman ödüllendiriliyor… Şaşırtıcı bir durum ama bu doğru… Sibel’le uzun süredir beraberdik. İkimiz de kendi ailelerimizle yaşıyorduk ama sık sık buluşup sevişiyorduk. Bir gün Sibel heyecanla beni aradı. Çok önemli bir konu hakkında görüşmemiz gerektiğini    söyledi. İşi gücü bıraktım Sibel’le buluşmaya gittim. Hamile olduğunu ve ne yapacağını bilemediğini söyledi… […]

karımla ilk eş değiştirişimiz

SELAM ALDATANLAR COM ÜYELERİ. SİZLERE DAHA ÖNCE EŞİM AYSUN UN OTELDE KOMİ GENÇLE OLAN MACERASINI YAZMIŞTIM. AMA BU HEM İLK OLMASI HEMDE TECRÜBESİZLİKTEN BİZİ TATMİN ETMEMİŞTİ. O YILLARDA DERGİLERDEKİ RESİMLERE BAKAR HİKAYELERİ OKURDUK. POSTANEDEN POSTA KUTUSU KİRALAYARAK O DERGİLERE RESİM GÖNDERİRDİK, YİNE BİR DERGİNİN ARKADAŞ BULMA BÖLÜMÜNENDEN BİRİLERİNE DERGİ ÜZERİNDEN MEKTUP YOLLADIK. BİR SÜRE SONRA […]