üvey kız kardeşim

Annem evlenme dememe rağmen 2 yıl önce 19 yaşında bir kız olan 50 yaşındaki bir adamla evlendi. Başlarda hiç anlaşamadım fakat aradan zaman geçtikçe birbirimize ısınmaya başladık. Fakat aramızın iyi olmasına rağmen ben ona karşı farklı hisler besliyordum fakat ona hiç açılamıyordum. Emindim o da bana karşı boş değildi. Azdırıcı Damla diye birşey satın aldım internetten. Bir akşam annemle üvey babam evde değilken kola alıp içine gizlice attım. Üvey kardeşim o gece korktuğunu söyleyip benim odama geldi ben 31 çekerken içeriye girince. “Utanma devam et” dedi. Ben 31 çekerken o da beni izliyordu sonra üvey kardeşimin avucuna boşaldım. Artık üvey kardeşimi haftada bir götünden sikiyorum. Bu arada damlayı nerden aldın diye soruyor millet. Azdırıcı Damlayı burdan aldım: www.sekshikayesioku.org

kardeşim ve ev arkadaşı

Merhabalar adım can. 26 Yaşında oldukça düzgün sportmen fizikli biriyim. 10 yıldır bale ile ilgileniyorum. Neyse herşey izmirde okuyan 19 yaşındaki kızkardeşim pelin ve ev arkadaşı 18 yaşındaki ayşe’nin bize kalmaya gelmesi ile başladı. Uzun süredir seksi kadın iç çamaşırlarına olan ilgimden vazgeçmek için çaba sarfediyordum. O akşam saat 10 gibi eve geldim. Bir duş alıp hemen yatmak istedim. Doğruca duşa girdiğimde henüz birinin banyodan çıktığını anladım heryer ıslak ve içerisi buhar doluydu. Soyundum ve kabine girdim. O arada çamaşır makinesinin üzerindeki kırmızı minick ipli bir kilot gözüme ilişti. Hemen elime aldım. Delirmek üzere idim. Minicik yanları ve arkası ip gibi deriden amcık kısmı ise çevresi deri ortası tamamen saydam tül den oluşmakta idi. Hemen onu üzerime geçirdim ve sikimi bacaklarımın arasına aldım. Bale yaptığım için vücudumda tek bir tüy bile bulunmamaktadır. O kadar çok tahrik olmuştum ki dayanamayıp kilodun içine fışkırdım dolu dolu resmen içim dışarı çıktı. Sonra çıkarıp onu bir güzel temizledim. Ama spremlere su deyince beyazlaşıp tül kısmına yapışan kısımları kaldı. Bende aldığım yere bırakmıştım ki kapı açıldı ve pardon can bir şey almam gerekti diye içeriye ayşe girdi. Bir süre duşa kabinin camına bakıp dikildi. Bende önemli değil diyerek duşa devam ettim. Spremlerimi anlamıştı. Kapıyı içeriden kilitleyip duşun kapısını araladı. Geleyimmi dedi. Pelin dedim o yukarıda odasında uyumaya çalışıyor dedi. Sonra yanıma geldi ve üzerindeki havluyu çıkardı. Minicik ama dimdik memeleri vardı. Beli incecik kopacak gibi ama kalçaları o kadar iri idi ki resmen sikim dimdik oldu. Bu arada yarrağım 19 cm dir ve oldukça kalındır. Oooooooo dedi ve eline aldı okşamaya başladı iyice dikildikten sonra ağzına alıp emmeye başladı. Sikimin içinde kalan son damla spremleride içine çekti. Biliyormusun ben bakireyim dedi. Ama sana başka bir şey yapabilirim dedi. Sonra ayakta domalarak kalçalarını elleriyle ikiye ayırdı ve amcığının üzerinde pembe deliği araladı. Hadi dedi biraz parmaklarımda oynadım deliğiyle sonra dilimle genişletmeye başladım. Resmen küçücük bir nokta gibi kaldı deliği. Bu arada amcığından suların damladığını gördüm. Yarrağımı amcığına badana yapmaya başladım. Bağırmamak için ağzına havluyu almıştı. Titremeye başladı, memelerinin uçları okadar irileşti ki resmen iki iri zeytin gibi oldular. Onları ellerime sıkıştırmaya başladım. Sonra deliğine yasladım yarrağımı. Yavaş yavaş sokmaya başladım ama bir türlü girmiyordu. Sonra birden kendini geriye doğru attı ve resmen göt deliğinden çıkan hava sesini duydum. Derin bir ohhh çekti. Sonuna kadar sokmuştum. Sikimin etrafındaki sıcaklığı tarif edemem. Biraz önce boşalmış olmasa idim o ilk sokuşta boşalırdım. Sonra yavaş yavaş yarrağı götünden çıkarttım deliği bir mağaraya dönmüştü, biraz daralmasını beklerken o anda aklıma bir şey geldi. Henüz kapanmayan göt deliğine duş un hortumunu soktum ve ılık suyla götünü doldurdum. Garip bir zevk aldığını devam etmemi söyledi. İçine o kadar çok ılık su doldurdum ki bağırsaklarından gelen sesler duyuluyordu. O ise gözleri kapalı, ayakta domalmış bir eliyle amcığını okşuyordu. Sonra götünden hortumu çıkarınca resmen göt deliğinden fışkıra fışkıra su gelmeye başladı. Kesik kesik resmen içi boşaldı. Ohh diyordu her ıkınmada içinden su geliyordu, sonra dayanamadı ve hadi sokkkkk diye bağırdı. Birden kökledim kesik bir çığlık attı sonra pompalamaya başladım. Sertçe sokuyordum kasıklarım kalçalarını dövüyordu şlak şlak diye sesler geliyordu. Bir türlü boşalmıyordum resmen çatır çatır sikiyordum. O bu halde bir kerede daha boşaldı artık dayanamıyacağım ne olur çıkar dedi. Götüm darmadağın oldu lütfen yeter diye yakınmaya başladı. Tabii dedim tam o sırada kapının önünde sadece bir kilotla kardeşim pelin in yere çömelmiş bir eli amcığında bir eli memesinde bizi izlediğini gördüm. Dona kaldım, ayşe hızla dışarı çıkıp odasına gitti. Resmen belini tutuyordu. Sonra ayşe ayağa kalktı ve ilk defa ismimle seslenerek can bu kadar büyünü ilk defa görüyorum dedi. Bende kaç kere gördünkü deyince ohooo dedi. Elinden tutup kendime çektim ve sarıldım memeleri resmen iri birer portakal gibi uçları dimdik göğsüme sürtüyordu. Benimi sikeceksin dedi. Neden olmasın dedim. Yarrağım o kadar sertleşmişti ki anlatamam. Yarrağımın başı tam göbek deliğine değiyordu. Belinden tutup hafif kaldırdım ve resmen bisiklete biner gibi onu üstüne oturttum. Amcığınnın suları yarrağımın üstüne damlamaya başladı. Sonra oracıkta yere yığıldık, bacaklarını araladı. Resmen amcığını bir mağara gibi araladı, hadi sok onu içeriye dedi. Kafasını deliğe dayadım ama uzun süre sokmadan oynadım. Resmen suları çağlıyordu. Dudaklarını emerek yeter diye bağırmaya başladı. Bende dayanamıyordum artık. Yarrağımın kafası uyuşmuştu ve o kadar çok kan toplanmıştı ki resmen taş gibi olmuştu. Birden yüklendim sonuna kadar girmiştim. Amcığından fışkıran sular resmen taşaklarıma bulaştı. Biraz kımıldaman durdum, gözleri kaymıştı. Sonra yavaşça çıkarıp sertçe sokmaya başladım. Her sokuşumda gözleri kayıyordu. Çıkarırken nefes alıyordu. Sokunca ohhhhhh çıkarınca iç çekerek nefes alıyor en az 20 kere böyle sokup çıkarmaya başladım. Bir türlü boşalmıyordum. Oysa pelin en az 2, 3 kere boşaldığını söyledi en sonuncusunda amcığını o kadar sıktı ki yarrağımı çekip koparacak sandım. Artık yarrağımda değşiklikler olmaya başlamıştı. İçimde bir şeyler kıpırdıyordu. Hızlı hızlı basmaya başladım. Resmen ses geliyordu amcığından, sonra bacaklarını belimden çözdü ters dönüp domaldı. Önümdeki kıllı amcığınının dudakları her nefes alışında açılıp kapanıyordu. Hızlıca yüklendim, ohhhhhhhh diye bağırdı. Birkaç pompadan sonra içimdeki volkanın patladığını hissettim. Boşalıyordum hemde güldür güldür. Titremeye başladım, sakın çıkarma abi dedi. İçimi doldur dedi. Sakatlık olmasın dedim. Olmaz dedi, hap kullandığını söyledi. Bağırarak boşalll dedi. Birden kökleyip kıpırdamadan durdum. Resmen kenetlenmiştik. Fışkrmaa başladım. Spermlerimin bir yerlere çarptığını hissettim. Sonra amcığı kasmaya başladı. Bayılacak gibi oldum, o kadar çok boşaldım ki yarrağımı çıkarttığımda amcığından spremlerimin fışkırdığını gördüm. Yığılıp kaldım. Ertesi günü vedalaşıp okula döndüler ve bana hatıra olarak birer tane kilotlarını bıraktılar. Şimdi arasıra telefonda konuşup mast. yapıyoruz. Galiba yakında onları ziyarete gideceğim… Gönderen: Canberk
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

annem ben kardeşim

selam başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim.annemle her türlü fantaziyi deniyorduk evi onla beraber paylaşıyorduk ben eşimden ayrıldıktan sonra annemle birlikte yaşamaya başladım.ve karımda olmuyan şeyleri hep annemde buldum beni öyle çok mutlu ediyorduki 30 yaşında boşalmama ragmen evlilik kavramını aklıma bile getirmiyordum.iki kardeşiz ben ve benden iki yaş ufak kardeşim.oda evli eşi memlekete gitti oda yalnızneyse konuya gelelim annemle evde sevişiyorduk annemim amındaydı sikim megerse kapıyı açık bırakmışız kardeşim eve girmiş bulundugumuz kapıda açıktı ve bizi sevişirken görmüş birden iç.şeri girdi ben geldim diye biz toparlanmaya fırsat bile bulamamıştık.o kolay gelsin dedi demek ana ogul sikişiyorsunuz insan bizede haber vermezmi ya 31 çekmekten başka bir şey yaptıgımız yok dedi.sonra kilodunu aşagı verdi ben o anda annemin amındaydım ve sikini annemin agzına verdi annem bir anda kamış gibi yaptı kardeşim daha fazla dayanamadı ve annemin agzına boşaldı.sonra annemin amındaki sikimi çıkardı ı birader seninkide bayagı büyükmüş dedibunu birde annemin götünde görmek isterdim alabilirmi acaba dedi.annemde onu çok aldım ben içime deyince.ondan hiç beklemedigim şeyi dedi şoke oldum.bunu ben alabilirmiyim içime dedi.bende ne diyorsun oglum sen ne dediginin farkındamısın dedi annem alıyorda ben neden almıyayım dedi bu sefer.sikimi annemin amından çıkaran kardeşim bir anda sikimi agzına alınca şoke oldum.biraz sonra içerden kremle geldi anneme götünü döndü annemde götünü dilinle yalamaya başladı sonra götüne krem sürdü benim sikimede kremi sürmeden önce agzına aldı sonra kremledi.ben kardeşim arkasındaki yerimi almıştım.annemde yüzü bana dogru kardeşimin üstüne çıktı ben kardeşimi sikerken anneminde amından yalamamı istiyordu.ben sikimi kardeşimin götüne dayadım yavaşca başını sokmamla bagırmamak için kardeşimin kendini zor tuttugunu gördüm.ona istersen vazgeç dedim hayır deyince birden dibine kadar bastırdım o anda elini agzına getirdi ama resmen yere yıgıldı.sonra yerden kaldırdım içinde gidip gelmeye başladım boşalmak üzereyken götünden sikimi çıkardım annemin agzına soktum oglum sikin hep bok olmuş kokuyordu bu seferki senden gelenler dedi.bende o kadar olur her şeyin bir ilki vardır dedim.ben onu siktigimde kardeşimin sikide kalınlaşmıştı sonra annemim hötüne egildi sikini sokmaya çalıştı ama girmiyordu siki buruşmuştu bende ona dur şimdi kalınlaşır dedim.sikimi tekrardan kardeşimin göte sokunca onunki büyüdü o annemi götten bende kardeşimi götten siktim.iki kişiyi idare etmek zor olsada ben onları idare ediyorum çünkü ikisinide çok seviyorum ikiside benim karım oldu.birini boşadım ama iki tane kazandım
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort

Erkek kardeşim kız kardeşimi sikti

Merhaba değerli ensest hikaye okurları ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda 98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim var adı murathan. neyse hikayeme geçeyim.ben ve kardeşim ebeveynlerimiz tatile gittikleri için evde tek kalıyorduk.ilk gündü; kardeşim akşam 11 de ben yatıyorum diye odasına gitti.bende 1 gibi yatmaya giderken kardeşimin odasına girdim. bi de ne göriyim kardeşimin bilgisayarda porno film izlerken uyuya kalmış ve film hala oynuyordu.ve bende bunu onun yaşı itibariyle normal karşıladım.ertesi gün sabah kahvaltı yaparken murathan ın canının çok sıkkın olduğunu farkettim.ve onunla konuşmaya başladım.o bana çok güzel olduğumu beni gören her erkeğin beni arzuladığını düşündüğünü söyledi.ben önce şaşırdım.filmler artık sana banalmı geliyor dedim.o utandı önce ama sonra evet dedi.
 
Bende ona kız arkadaşınla samimiyeti ilerletmesini söyledim.ama o her şeye denediği halde bir türlü kız arkadaşını ikna edemediğini söyledi ve ardından fahişelerle bu işi yapmak istemediğini söyledi.bende doğru düşündüğünü, () ve ona bu konuda yardımcı olabileceğimi söyledim.o da nasıl yardımcı olacağımı sordu. bende görürsün dedim.porno izlerken yakaladığımda kilodu üstünde yoktu ve gayet büyük ve kalın bir siki olduğunu görmüştüm. benimde o anda orospuluk damarlarım kabarmıştı.akşam murathan eve geldi.ben onu kapıda siyah bir tanga ve beyaz bir bodyle karşıladım.o heyecandan küçük dilini yutacaktı.ona sana nasıl yardımcı olacağımı anladınmı dedim.o da gayet iyi anlıyorum dedi.ben ilk önce pantolonunun üstünden sikini okşamaya başladım.
 
Hoşuna gitmişti.ben bodymi çıkardım ve ellerini göğüsüme götürdüm. o da hiç vakit kaybetmen göğüslerimi emmeye başladı.ben onu soymaya başladım ve koca sikini emmeye başladım ve o birden ağzıma boşaldı.onun sikini bi daha dirilttim.o da benim tangamı çıkarttı ve amatörce amımı yalamaya başladı.bu beni iyice azdırmıştı.inlemeye başlamıştım.sonra ona sik ablanın amını diye bağırdım.o da sikini yavaş yavaş amımın deriliklerine sokmaya başladı.( ) ritmi çok iyiydi. çok hızlıydı.ve ikimiz birlikte çığlıklar atarak boşaldık.murathan bana şimdi sıra o hep hayali kurduğum götüne geldi dedi.ben şaşırdım ve ona demek sen hep beni düşlüyordun haa dedim.oda evet senin götünü şişirmeyi çok istiyorum dedi.bende hemen domaldım.o arkama geçti.ve hiç beklemeden sikini götümün dibine kadar kökledi.ama götüm çok acıyordu. o hiç çığlıklarıma aldırış etmeden beni hızlı hızlı götten sikti.
 
O götüme bütün spermlerini boşalttığında benim götümden hafif hafif kanlar,gözümdende yaşlar boşalıyordu.ben ağlarken o sikini iki göğsümün arasına koymuş göğüslerimi sikiyordu.ve birden yüzüme boşaldı.ben onun bütün spermlerini yalayıp yuttum.bu sikişin üstüne birer sigara yakıp rahatladık.ebeveynlerimiz gelene kadar 1 hafta saatlerce sikiştik.son günlere doğru artık götüm acımıyordu.murathan göt deliğimi bayağı genişletmişti çünkü?ha unutmadan annemler geldikten 1 hafta sonra murathandan dan hamile kaldığımı öğrendim ve bebeği hemen aldırdım.     çünkü bebek aldırmayada alışkınım. anlarsınız yaa?

Kardeşim Azgın Seks İhtiyacımı Giderdi

Merhaba ensest hikaye okurları, erkek kardeşim sekste tam bir manyak ve süper. Onunla yaşadığım seks hikayesi benim için çok iyi geldi. Aldığım zevki sizlerle paylaşmak istedim. Hoşunuza gideceğini düşünüyorum. Bu arada ben İrem. 22 yaşındayım. Oldukça alımlı ve seksi bir vücuda sahibim diyebilirim. Çevremde benle aynı görüşte.

Liseyi bitirdikten sonra okumadım. Çünkü okulla pek işim yoktu. Ben sadece hayatımı yaşamayı seviyordum. Aklımda ise tek düşüncem zengin koca bulmaktı. Ama bu arada da iyice azıyordum. Benim lise son sınıfa giden bir erkek kardeşim var. Onunla aramızda fazla yaş farkı olmadığı için biraz yakınlaşmaya başlamıştık. Ben bir gün evde kimse yokken onun odasına girdim ve CD’lerini karıştırırken porno cdler buldum. O günden sonra kardeşime bakışımda değişmeye başladı. Artık onu bir kardeş olarak değil de sikişecek bir erkek olarak görmeye başladım. Daha sonra annem ve babam bizi evde bırakarak evlilik yıl dönümlerini kutlamak için tatile çıktı. Onların tatilinin ilk gününde akşam kardeşim saat 11 gibi yatmak için odasına gitti. Ben ise daha geç saate kadar oturdum ve saat 1 gibi kardeşimin odasına girdim.
O an gördüklerim beni çok tahrik etti. Bilgisayarda bir porno film açıktı kardeşim onu izleyip siki ile oynarken uyuya kalmıştı. Ben odaya girdiğimde de eli hala sikinin üzerinde duruyordu. tabi kardeşim tam ergenlik dönemindeydi ve bunu yapması da gayet normaldi o anda. Ertesi sabah ona kahvaltı hazırladım ve gece gördüklerimden hiç bahsetmedim. Kardeşimin biraz canı sıkkın gibiydi ona neyin var diye dorum ve hiç çekinmeden anlatmaya başladı. Bana abla her erkeğin arzulayacağı kadar güzelsin bende seni gördükçe tahrik oluyorum ve arzuluyorum dedi. Ben o an gerçekten şok olmuştum tamam isteyebilirsi ama bu kadar açık açık söylemesini gerçekten hiç beklemiyordum. Sonra da ona hayırdır artık pornolarla tatmin olmuyor musun diye sordum. Hayır artık yetmiyor sevgilim de sikişmeye ikna olmuyor kızlığını vermek istemiyor dedi.
Ben de ben sana yardımcı olurum merak etme dedim. O da bunun nasıl olacağını sordu. Kardeşimin dün gece yarağını görmüştüm gerçekten de çok büyüktü ve o gece onu içime almak istemiştim. Tabi kardeşim böyle konuşunca benim de fahişe yanım ortaya çıkmaya başladı. Ona sen okula git akşam sana bir sürprizim var dedim. Kardeşimin gözleri parladı ve akşam geldiğinde onu hazır halde bekliyordum. Üzerimde siyah bir tanga vardı ve göğüslerimde çok seksi bir iç çamaşırı ile gizlenmişti. Kardeşim beni karşısında o şekilde görünce resmen nefesi kesilmişti. Hemen onu içeriye aldım va elimi yarağına attım. Tabi ben dokunur dokunmaz yarağı harekete geçti. Hemen beni kaldırıp soydu ve göğüslerimi yalamaya başladı. İkimiz de çok azmıştık ve ben önünde diz çökerek sikini ağzıma almaya başladım. Kardeşim artık iyice çıldırmıştı ve neredeyse içime girmek için yalvaracak hale gelmişti.
Sonra beni koltuğa oturttu ve amımı yalamaya başladı. Ama çok amatör yalıyordu daha önce bunu yapmadığı çok belli oluyordu. Ama ben onun bu halinden bile azsmıştım ve ona beni sikmesi için yalvarmaya başladım. Daha ben lafımı bitirmeden hemen yarağını amıma dayadı ve bir hamlede sokuverdi. O kadar iyi bir ritim yakalamıştı ki beni deliye döndğrmüştü. Sürekli sik ablanı dağıt amımı diye inliyordum ben inledikçe o da hızlanıyordu. Daha hızlı daha hızlı diye diye onu son sürat hızlandırdım. Yaklaşık 10 dakika kadar dayanabildi ve en sonunda da sikini çıkararak inleye inleye boşaldı. Annem ve babam tatilden gelene kadar defalarca sikiştik. Gerçekten harika bir şeydi.

canım kardeşim demet

SELAM BEN HAKAN 22 YAŞINDA ÜNÜVERSİTE ÖGRENCİSİYİM OKLUMUZ YAZ TAİLİNE GİRMİŞTİ. BENDE MEMLEKETE AİLEMİN YNINA DÖNMDÜM.AİLEM SEVİNMİŞTİ BENİ GÖRÜNCE HERNEYSE BEN KONUYA GİREYİM.ANNEMLER BEN GELDİGİM AKSAM TEYZEMLERE GİDECEKTİ. BANADA HADİ OĞLUM SENDE GEL DEDİLER. BEN GELMEYECEM DEDİMKIZ KARDESİM DEMET TE BENDE ABİMLE KALACAM DEİ.DEMET 19 YASINDAYDI.HER NEYSE ANNEMLER GİTTİ. DEMETLE YALNIZ KALDIK. BEN BANYO OLACAM ABİ DEDİ BENDE TAMA DEDİM. KARDESİM DEMET BANYO OLURKEN AKLIMA BİRDEN KARDEŞİMİ RÖNTGENLEMEK GELDİ.KARDEŞİMİ KAPININ DELİĞİNDEN İZLEMEYE BAŞLADIM.GÖĞÜSLERİ DİMDİK AMI YENİ TIRAŞ OLDUĞUNDAN KAYMAK GİBİYDİ.SONRA BİR HAMLE YAPARAK BANYOYA GİRDİM.SONRA KARDEŞİM NE YAPIYOSUN ABİ DEYİNCE DEVAM ET SEN BEN ELLERİMİ YIKAMAYA GELDİM DEDİM.KARDEŞİM PİJAMAMDAKİ ISLAKLIĞI GÖRÜNCE ABİ SIRTIMI KESELERMİSİN DEDİ SENDEN ÇEKİNMİYORUM ÇÜNKÜ SEN BENİM ABİMSİN GİBİLERİNDEN BİR İKİ SÖZ ETTİ.BENDE SIRTINI KESELEMEYE BAŞLADIM.AMI ISLAK OLDUĞUNDAN BENİ BAŞTAN ÇIKARUYODU.KESELEDİKTEN SONRA YAVAŞ YAVAŞ ELLERİMİ GÖĞÜSLERİNE KADAR İNDİRDİM NE YAPIYOSUN DEYİNCE SEN BENİM KARDEŞİMSİN BİŞEY OLMAZ DEDİM.ARTIK KARDEŞİM YAAŞ YAVAŞ TAHRİK OLUYORDU.SANKİ O DA SEVİŞMEK İSTER GİBİYDİ.HDİ SENDE SOYUN DEDİ.BANYO YAPALIM DEDİ.BENDE HEMEN SOYUNDUM.KİLOUMU KARDEŞİM ELLERİYLE ÇIKARDI.YARAĞIMI GÖRÜNCE ŞOK OLDU.ABİ BU NE DEDİ VE DAHA SONRA BENİ SİKMEK İÇİN GELMEDİN DİMİ DİYE SORDU .BEN YOK NE MÜNASEBET ÖYLE BİŞİ YOK DEDİM.BENİ KENDİ ELLERİYLE YIKAMAYA BENDE ONU YIKAMAYA BAŞLADIK.BENİM YARAĞIM DİMDİK OLMUŞTU AMA NEDENSE DAHA SEVİŞME ÜZERİNE BİR FALİYET YOKTU.KARDEŞİM AYAĞA KALKTI.ABİ BEN BAKİREYİM BENİMLE SEVİŞMEYECEKSİN DEĞİLMİ DEDİ.BENDE AYAĞA KALKTIM SİKİMİ KARDEŞİMİN KALÇALARINA SÜRTMEYE BAŞLADIM.NE YAPIYOSUN ABİ DİYE SORUNCA BENDE HİÇBİRŞEY YAPMIYORUM DEDİM.DAHA SONRA KÖPÜKLE ŞAKA YAPMAYA BAŞLADIK BEN KARDEŞİME KÖPÜK ATMA BAHANESİYLE GÖĞÜSLERİNİ ELLEDİM.AMINA ELİMİ SÜRTMEYE BAŞLADIM SNKİ KARDEŞİMDE İSTİYOR AMA BENDEN ÇEKİNİYOR GİBİYDİ.DAHA SONRA KARDEŞİM SABUNU BİLEREK YERE DÜŞÜRÜP YERDEN ALMAK İSTEYİNCE BEN KENDİMDEN GEÇMİŞTİM TAM EĞİLİNCE RKADAN YARAĞIMI O SICACIK GÖT DELİĞİNDEN İÇERİ SOKUVERDİM.KARDEŞİM BİRDEN CAN ACISIYLA BAĞIRDI.BEN HİÇ ALDIRMAIM ÇÜNKÜ KENDİMDEN GEÇMİŞTİM.BİR SÜRE KARDEŞİMİN GÖTÜNDE GİDİP GELDİM KARDEŞİM ARTIK İLK YAPTIĞI GİBİ BİR TEPKİ VERMİYOCU BAĞIRMALAR ARTIK YERİNİ İNLEMELERE BIRAKMIŞTI.DAHA SONRA MUSLUĞU KAPATTIM KARDEŞİMİ KUCAKLADIM VE ANNEMLERİN YATAK ODASINA GETİRİM.KARDEŞİMİ YATAĞA UZATARAK ÜZERİNE UZANDIM NCE ÖPMEYLE BAŞLAYAN SEVİŞME KENDİNİ ALEVLİ BİR SEXE BIRAKMIŞTI YANLIZ SADECE GÖTTEN YAPABİLİYODUM ÇÜNKÜ BANA BAKİRE OLDUĞUNU SÖYLEDİ.BEN YARIM SAAT SONRA SİKİŞMENİN TAM DORUĞUNDAYKEN BAKİRE OLDUĞUNU UNUTUP AŞŞŞAĞIDAN YARAĞIMI UZATARAK AMINA GİRDİM.KARDEŞİM AMINI KOLLAMASINA RAĞMEN BİRDEN AMINA GİREN YARAĞIN ACISIYLA ŞAŞKINA DÖNMÜŞ VE TEKRAR BAĞIRMAYA BAŞLAMIŞTI.BİRDEN AMINDAN KAN AKTIĞINI GÖRDÜM İKİMİZDE ÇOK KORKMUŞTUK FAKAT İŞ İŞTEN GEÇMNİŞTİ DAHA SONRA TEKRAR BANYOYA GİDEREK YIKANMAYA BAŞLADIK ARTIK KORKMADAN KARDEŞİMDE BENDE ZEVKİN ORUĞUN ULAŞINCAYA KADAR SİKİŞİYORDUK ARTIK BİR MANİ KALMAMIŞTI O DA PROFESSİYONEL OLMUŞTU ADETA.YARAĞIMI AĞZINA ALIP ALAMAYACAĞINI SORDUM O DA TABİKİ ARTIK SEN BENİM ABİM DEĞİL KOCAMSIN SEN NASIL İSTERSEN DEDİ.İLERLEYEN SAATLERDE ANNEMLER GELENE KAAR SİKİŞTİK ARTIK KARDEŞİMLE HER YANLIZ KALIŞIMIZA SİKİŞİYORUZ VE ÇOK ZEVK ALIYORUZ BİR YERE GİDERKEN O HİÇBİR ZAMAN GİTMEZ VE ARTIK O BANA ISRAR EDER ONU SİKMEM İÇİN
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

18 lik kardeşim ve ben

Size kardeşimle olan çıldırtıcı ve gerçek olayı anlatacağım. Geçen akşam evde tv izliyorduk annem yerde yüz üstü uzanmış kardeşimle bende kanepede oturuyoruz ben uzanmış vaziyetteyim kardeşim de benim atak ucumda oturuyor. Ben filime dalmiş gibi ayaklarımı yandan kareşime dokundurdum kalçaları ufacıktı ama yumuşaçıktı bunu yaparken kardeşimin iki de bir . pantolonumun fermuar kısmına bakışlar atmasından cesaretlendim. Sesini çıkarmadı ben doknunca anneme baktı hemen, annem tv ye dalmıştı. Ben bunu görünce dayada dayadım yavaş ve ritmik hareketlerle kardeşimin ufak kalçalarını okşuyordum. Birden kardeşim hafif doğruldu ve götünü kaldırarak bana doğru çevirdi. Bende biraz öne kayarak ayağımı kalçalarının arasına yerleştirdim. Ritmik bi . şekilde okşamaya devam ettim. Sonra kardeşim kalktı dışarı çıktı çıkarken bana bi bakış attı bende annemin uyukladığını görünce peşinden gittim. Kardeşim benim odama girmişti bende içeri girdim içeri girdiğimde arkası bana dönük bi şekilde kitaplara bakıyordu. Bende arkasında kalkmış sikimi götünün arasına dayıyarak hangi kitabı beğendin diye sordu oda henüz . karar vermedim dedi ama bunu inleyerek söyledi sanki ikimizde nefes nefeseydik kardeşimin ince sesi dahada incelmişti. Ben elimi gögüslerine attım ufacık taptaze göğüsleri vardı yeni yeni irileşmeye başlamıştı. Elimi bluzundan içeri soktum nefes alışları iyice hızlanmışrtı tabi benim sikimde taş gibi olmuştu bu arada adı nazife kardeşimin. Neyse nazifenin elini sikime doğru götürdüm tuttu sıktı elleri ufacıktı ve sikimi sıkınca ben boşaldım pantolonumun içine.Tittredim şaşırdı bende boşaldım dedim o nasıl oluyor dedi bende sikimden sıvı akıyor dedim. Görebilirmiyim dedi ve elini fermuarıma attı bende açtım ıslanmış ve döl içinde kalmış sikimi çıkardım bi yandanda kulağım kapıdaydı annem gelir diye.. Sikimi eline aldı elleri döl içinde kalmıştı inanırmısınız hiiç iğrenme olmadı nazifede ben biraz şaşırdım ama hoşuma gitti. Sonra isterse sikimi yalayabileceğini söyledim ve o ufacık ağzına almaya başladı sikimi sikim hemen kalktı ve ufacık ağzını zorladı. Hiç bilgisi yoktu yalamak hakkında ama bu bana daha fazla zevk veriyordu. Istersen ağzına . boşalırım dedim olmaz dedi bende zorlamadım yalamaya devam etti ve bende peçeteye boşaldım. Azgınlığım geçmemişti muhakkak onun dar kalçalarının arasına sokmalıydım aletimi. Gidip anneme baktım uyumuştu tv karşısında ben tv yi kapatıp odama geldim geldiğimle kardeşim sütyen ve külotla kalmıştı beyaz renkliydi ve takımdı elide külodunun üstünden amındaydı. Bende soyundum ve yanına uzandım elimle amını okşamaya bşladım ve külodunu çıkardım ve hafif siyah kıllı amını yalamaya başladım kardeşim inlemeye başladı ve başımı amına doğru bastırmaya başladı nefesi kesilecek sanıyordum ve delice emiyordum daracık ve taze amını. Bi yandanda ufacık memelerini okşuyordum. Amdan sikmek istemedim bekareti bozulmasın diye ama arkadan alabilirmi emin değildim sonra kardeşimi çevirdim. göt deliği daracıktı yalamaya başladım iyice yumuşatmalıydım. O deliği sikmek istiyordum. Bi yandanda parmağımı sokuyorum yalarken kardeşimin inlemeleri beni delirtiyordu, sonra yeterince yumuşattıktan sonra sikim tükürükledim ve başını deliğine dayadım kardeşime kendini serbest bırakmasını söyledim. Korkacak bi şey olmadığını kızlığının bozulmayacağını söyledim ve ilk önce başını soktum benim aletim 16 cm ve fazla kalın olmadığı için çok fazla zorlanmadım başını sokarken ama fazla bastıramadım bağırmasın diye çünkü kareşim yastığı ıssırıyordu. Bi kaç gidiş gelişten sonra kerdeşim boşaldı ve deliği iyice genişledi. Bende gidip gelmeye devam ettim ve biraz daha sokunca bende boşaldım…. Ilerde neler yaparız bilmiyorum.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

kardeşim harikaydı

BEN 20 KARDEŞİM ARZU 13 YAŞINDA 7. SINIFA GİDİYORDU KARDEŞİMLE ÇOK İYİ ANLAŞIRDIK BENİ ANNEMDEN BİLE ÇOK SEVERDİ.ONA KARŞI YANLIŞ ŞEYLER HİSSETMEZDİM TAKİ O GÜNE KADAR BİRGÜN OKULDAN GELDİ BENDE KOLTUĞA UZANMIŞ TV SEYREDİYORDUM ABİ MATEMATİKTEN 80 ALDIM DİYEREK KUCAĞIMA ATLADI AFERİN DİYEREK YANAKLARINI SIKMAYA BAŞLADIM ODA BENİ GIDIKLAMAYA ÇALIŞIYORDU ONUN ÜZERİNDE OKUL ETEĞİ BENDE ŞORT VARDI ÜZERİME ATLARKEN ETEĞİ SAVRULMUŞ KUCAĞIMDA SANKİ KİLOTUYLA OTURMUŞTU İÇİM BİTUHAF OLMUŞTU HEM BENİ GIDIKLIYO HEMDE POPOSUNU OYNATIYORDU YAVAŞ YAVAŞ BENİMKİ KALKMAYA BAŞLAMIŞTI FARKETTİRMEMEYE ÇALIŞIYORDUM AMA NAFİLE SİKİM KAZIK GİBİ OLMUŞTU KUCAĞIMDAN İNDİRMEK İÇİN HADİ ABİYE SU GETİR DEDİM FIRLAYIP SU ALMAYA GİDERKEN HAVALANAN ETEĞİNDEN KALÇALARI GÖRÜNMÜŞTÜ İLK DEFA KARDEŞİME KARŞI BÖYLE ŞEYLER HİSSETMİŞTİM SUYU GETİRDİ VE TEKRAR KUCAĞIMA OTURDU KOLTUĞA OTURSANA DEDİĞİMDE BURASI DAHA RAHAT DEDİ SONRA BANA DERSLERİNDEN BAHSETMEYE BAŞLADI AYNI ANDADA KIÇINI SAĞA SOLA OYNATIYORDU ARTIK DAYANAMIYARAK KENDİMİ SERBEST BIRAKTIM SİKİMİ HİSSETMEMESİ İMKANSIZDI ÇÜNKÜ BEN KALÇALARININ SICAKLIĞINI SİKİMDE HİSSEDİYORDUM O ANDA KAPI ÇALDI GELEN ANNEMDİ OGÜN ÖYLE KAPANMIŞTI ERTESİ GÜN ANNEM İŞTE KARDEŞİM OKULDAYDI BENDE TV DE PORNO CD İZLİYORDUM VE KARDEŞİM GELDİ ABİ NASILSIN DEYİP ODASINA GİTTİ BENDE CD Yİ KAPATMIŞ KANEPEYE UZANMIŞTIM KARDEŞİM PORNOZUYLA KAPIYI YARIM AÇIP ABİ BEN DUŞ ALICAM MERAK ETME DEYİP GİTTİ PORNO CD SEYRETTİĞİM İÇİN SİKİM HALA DİMDİKTİ KARDEŞİM BANYODAN ÇIKARAK PORNOZUYLA YANIMA GELDİ GÖRÜNEN BİRYERİ YOKTU AMA YİNEDE ÜZERİNDE SADECE PORNOZ OLMASI BİLE BENİ HEYECANLANDIRMIŞTI VE YİNE KUCAĞIMA OTURUP KOLLARINI BOYNUMA DOLADI HAVADAN SUDAN ŞEYLER SORUYOR YİNE KALÇALARINI OYNATARAK BENİ GIDIKLAMAYA ÇALIŞIYORDU YAPMA FALAN DEDİYSEMDE HEM GÜLÜYO HEMDE GIDIKLAMAYA DEVAM EDİYORDU SONRA BENDE ONU GIDIKLAMAYA BAŞLADIM KAÇMAYA ÇALIŞTIĞI İÇİN BORNOZUNUN BAZI KISIMLARI AÇILMIŞTI BACAKLARI MEMELERİ BİRAZCIK GÖRÜNÜYORDU BUNU FARKEDİNCE KALKIP KAÇMAYA ÇALIŞTI BENDE ARKASINDAN KOVALIYORDUM ODASINA KADAR KAÇTI VE YATAĞININ ÜZERİNE ATLADI TABİ BENDE ARKASINDA ATLADIĞIM İÇİN PORNOZU TAMAMEN AÇILMIŞ AMI VE GÖTÜ GÖRÜNÜYORDU ARTIK NE OLURSA OLSUN DEDİM VE ÜZERİNE ABANARAK KONUŞMASINA FIRSAT VERMEDEN DUDAKLARINDAN DELİ GİBİ ÖPMEYE BAŞLADIM İTMEYE ÇALIŞIYO AMA BUNU BECEREMİYORDU BU ARADA ELLERİMLEDE KILSIZ AMINI VE UFACICIK MEMELERİNİ OKŞUYORDUM KALKIP Bİ ÇIRPIDA ŞORTUMU VE ATLETİMİ ÇIKARTTIM KARDEŞİMSE ŞAŞKIN ŞAŞKIN KOCA SİKİME BAKIYORDU TEKRAR ÜZERİNE ABANARAK BOYNUNU VE MEMELERİNİ YALAMAYA BAŞLADIM ARTIK ESKİSİ KADAR DİRENMİYORDU YAVAŞ YAVAŞ GÖBEĞİNİNDEN AMINA KADAR GELDİM AMI ÇOK KÜÇÜK VE TERTEMİZDİ HİÇ BÖYLE Bİ AM GÖRMEMİŞTİM Bİ AN BENİM SİKİ BU AMA SOKABİLİRMİYİM DİYE DÜŞÜNDÜM AMA İMKANSIZDI DİZLERİMİN ÜZERİNE KALKARAK ONUDA TERS ÇEVİRDİM SİKİMİ KÜÇÜK KALÇALARININ ARASINA SOKARAK FIRÇA ÇEKMEYE BAŞLADIM ARZU İSE HİÇ SES ÇIKARTMIYOR SANKİ POPOSUNU KALDIRARAK SİKİMİ DAHA İYİ HİSETMEYE ÇALIŞIYORDU TEKRAR DİZLERİMİN ÜZERİNE KALKARAK KALÇALARINI İKİYE AYIRDIM SONRA GÖT DELİĞİNİ YALAMAYA BAŞLADIM ARZUDA BANA YARDIMCI OLMAK İÇİN ELLERİYLE DELİĞİ AYIRMAYA ÇALIŞIYORDU DELİĞİ İYİCE YALADIKTAN SONRA SİKİMİ VE DELİĞİNİ BOLCA KREMLEDİM VE YAVAŞÇA KAFASINI ZORLADIM UCU GİRDİĞİNDE HIZLA ÖNE DOĞRU KAÇMAYA ÇALIŞTIYSADA BIRAKMADIM BİRAZ BEKLE ŞİMDİ ACISI GEÇER DEDİM TAMAM DEDİ VE YAVAŞ YAVAŞ İLERLEMEYE ÇALIŞIYORDUM ARZU ACIDAN YASTIĞI ISIRIYORDU DURDUM BİRAZ DAHA BEKLEDİM GÖT DELİĞİ O KADAR DARDIKİ ANLATAMAM GERİ ÇEKMEK BİLE ÇOK ZOR OLUYORDU İLERİ GERİ YAPMAYA BAŞLADIM AMA EN FAZLA 5 CM GİRİP ÇIKIYORDU BUDA BANA YETTİ VE İÇİNE HAYKIRARAK BOŞALDIM BÜTÜN MENİLERİMİ BOŞALTIKTAN SONRA SİKİMİ ÇIKARTTIĞIMDA GÖT DELİĞİ BAYA GENİŞLEMİŞ VE KENARINDA DÖL VE KAN SIZIYORDU ARZUYU KALDIRARK BANYOYA GÖTÜRDÜM Bİ GÜZEL GÖTÜNÜ TEMİZLEDİKTEN SONRA DUDAKLARINDAN UZUN UZUN ÖPTÜM TEKRAR AMINI VE GÖT DELİĞİNİ YALADIM SİKİMİ AĞZI VERİP YALATTIM KÜVETE DOMALTTIM VE SİKİME BOLCA ŞAMPUAN SÜRÜP KÖPÜRTTÜM TEKRAR SOKMAYA ÇALIŞTIĞIM DA SİKİM GÖTÜNE DAHA RAHAT VE SONUNA KADAR GÖMÜLMÜŞTÜ ARTIK ONUNDA HOŞUNA GİTTİĞİ İÇİN OHLAMAYA FALAN BAŞLADI HIZLANDIM HIZLANDIM VE İKİMİZ BİRLİKTE BOŞALDIK ŞİMDİLERDE İSE KARDEŞİM ARKADAŞI SİMGE Yİ BİZE GETİRİYO VE İKİSİNİN DE GÖTÜNÜ SİKİYORUM HAYAT ÇOK GÜZEL BYYYYYYYY.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort

Erkek kardeşim beni becerdi

ben İstanbul Üsküdar selamsız dan Hümeyra 28 yaşında 1.65 boyunda hafif balık etli yeşil gözlü bir kadınım. Sizlere İstanbul’a beni ziyarete gelen kardeşimle başımdan geçen bir olayı anlatacağım kardeşim işi için İstanbul’a uğramıştı ve bizde kalıyordu gelmesinin ikinci günü benim ev arkadaşımın yatılı misafirleri gelmişti kardeşim yanımda yatmak zorundaydı ben işten eve geldim ev baya kalabalıktı hemen duşa girdim içeride kardeşim muhabbeti koyulaştırmış eğleniyordu evin içi sıcaktı altıma bir tanga üstüme dar beyaz bir tsirt giydim yatağa geçtim 2 3 saat sonra kardeşim yatağa gelmişti.
Altında sadece boxer vardı bana sarıldığını hisettim o şekilde uyumaya devam ettik sabah 10 gibi uyandığımda kardeşimin şeyini götüm de hissediyordum çok tahrik olmuştum iyice sokuldum kardeşime götümü penisine sürtmeye başladım sonra yataktan kalkıp kahvaltı hazırlamak için mutafağa gittim 10 dakika sonra kardeşimi de uyandırdım gel mutfağa bana yardım et dedim mutfağa geldi çadırı dikmişti şu domatesleri doğraya bilirsin dedi tamam abla dedi.
Bir yandan devamlı gözüm sikine gidiyordu onunda gözü benim götüm de ve kalçalarımdaydı biliyordum ben bulaşıkları yıkamaya başladım mutfak biraz dar olduğundan arkamdan geçerken kardeşimin bana yasladığını hissediyordum yere yanlışlıkla yıkadım çatallardın birini düşürdüm yere eğilirken arkamdan görmüş olacak offf be diye bir ses çıkardı ben bulaşıkları yıkamaya geri döndüm sonra kardeşime çayın altını kıssana benim ellerim deterjanlı dedim arkamdan geçerken iki eliyle götümü yokladı sonra pardon abla dedi ben çok azmıştım önemli değil istersen elleye bilirsin dedim çayın altını kapattı sonra arkama geçip götümü ellemeye başladı avuçluyor sıkıyor tokatlıyordu sonra sırtıma dokunmaya ve göğüslerimi avuçlamaya başladı ben kesik kesik inliyordum.
Boxerni indirdi sikini götüme sürmeye başladı ben o sırada hem bulaşık yıkıyor hemde çok kötü oluyrdm beni yasladı lavaboya iç çamaşırımı çıkartıp amıma girdi bir eliyle kalçamı okşuyordu bir eliyle göğüsümü hızlı hızlı gidip geliyordu kulağıma ablamı sikmek çok zevkli dedi çıldırıyordum 2 dakika kadar beni siktikten sonra her yerim titredi deli gibi bağırarak boşaldım sonra beni kaldırıp mutfak tezgahına koydu bacaklarımı omzuna attı elleriyle ayaklarımı tutup sert sert sikmeye başladı deli gibi inliyordm yaptığım şey yanlıştı ama daha fazla istyordum bir süre böyle siktikten sonra beni indirdi tezgahtan üstümde ki tsirti çıkardı saçlarımdan tutup sikini ağzıma soktu siki çok güzeldi.
Damarlı büyük ve kalın yalamaya emmeye öpmeye başladım sonra beni ayağa kaldırdı dudaklarıma yapıştı yatağa geçelim abla dedi yatağa uzandım üstüme çıktı göğüslerimi öpmeye başladı sonra aşağı indi amımı yalamaya başladı dilini öyle güzel kullanıyordu ki 3. kez orgazm oldum sonra öpe öpe dudaklarıma geldi sikini amıma soktu ve gidip gelmeye başladı yalvarıyordum daha sert sik diye sana deli oluyorum abla diye bağırıyordu sonra ben bunu sert bir şekilde ittim ve kucağına çıktım penisin üzerine oturup kalkmaya başladım çok güzelsin abla daha hızlı diye bağırıyordu kardeşime doğru eğildim içime rahat bir şekilde boşala bilirsin dedim offff diye bir geldi kucağından kaldırdı beni yatağa domalttı sikini götüme sokmaya çalıştı ilk denemesi başarısız oldu sonra tükürüp yavaşça girdi sonra oradan tekrar amıma girdi ve sonunda boşaldı. sonra işe gitmek için hazırlanmam gerekiyordu duşa girdim duştayken içeri daldı beraber yıkanmaya başladık siki tekrar sertleşti ağzıma alıp bir postada sakso çektim. Ertesi gün gitti tekrar gelmesini iple çekiyorum.

Acıbadem escort
Adalar escort
Bostancı escort