ilk göt sikişim

henüz 19 yasındayım denizliliyim bundan 2yıl önce uzun zamandır görmedigm (35) biriyle tesadüfen denk geldim muhabbet falan derken numarasını verdi bana ve goruselim…

Posted On

ankaralı çiftle sabaha kadar

|slm. 183 boyunda 70 kilo esmer yakışıklı biriyim. hikayem internette tanıştığım ankaralı bir çiftle ilgili. adamın adı kemal kadının ki ise tuğba idi….

Posted On

abimin baldızıyla sikişiyoruz

Mrb Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları. ben   ıbrahım ben 19 yasındayım lıseye 4 teyım okul dısında badıyle ılgılenıyorum yanı bıraz atletık bı yapım…

Posted On

annemle annemı bı arada

selam arkadaslar ben eren bu hıkaye geçtiğimiz yaz basımdan gecmıstır ve son derece doğrudur baska sıtelerden falan alıntı değildir pek fazla uzatmadan hikayame…

Posted On

iş içindi ama zevk aldım

Merhaba hemen hemen uzun zamandır burda ki her hikayeyi okuyorum ve masürbasyon yapıyorum. Ben 25 yaşında güzel seksi bir bayanım. Bir gün bir…

Posted On

artık fatura yatrmayı seviyorum

bn sakaryadan yasıyorum 18 yasında kumral ela beyaz tenlıyım gecenlerde iş yerını faturasını yatrmaya gtmıstım ama cok sıra vardı bnde 2 tane fiş…

Posted On

sapik_cift

sapık çiftBenim mahalle marketim var.Marketimin üstünde orta yaşlı karı koca var.Aramızda baya iyidir.Kadının ismi Selma kocasının ismi Ekrem.Selma teyze 43-45 yaşlarında.Ekrem amcada 50…

Posted On

Hayrettini Kabaca Siktik

Hayrettin ben ve diğer üç arkadaş Hayrettinlerde porno izliyorduk. Arkadaşın biri shemale pornosu taktı. Filmde üç kişi bir shemaleyi evire çevire sikiyordu. En…

Posted On

Ablamı mangal yaparken ayarttım, sonra siktim

Merhaba arkadaşlar ben Mustafa belirtmek istiyorum ki anlatacaklarım tamamen gerçektir inanıp inanmamak size kalmış. Muğla’da yaşayan 17 yaşında 1.70 boylarında fazla olmasada yakışıklı…

Posted On