Tag Archives: annem

Latest Posts

annem beni milli yaptı…

Merhaba değerli   Mobil Porno Hikayeleri okurları  eminim yazdıklarım sizinde hoşunuza gidecek ,en az ben o olayı yaşarken aldıgım zenk kadar sizde okurken zevk alacaksınız ve hatta bir kaçınızı boşaltada bilirim bu hikaye sayesinde çünkü boşalmaya değer bir anımı sizlere anlatacağım eminim çok zevk alacaksınız..  o olayın geçtiği yıllar sanırm 18 yaşındaydım lise sonda fakat arkadaşlarımdan […]

koca götlü annem

Benim anlem le sevişmelerim bundan iki yıl önce başladı kış vaktı olması lazım dogal gazda bı sorun vardı vebabamda akra ba ziyareti için şehir dışındaydı annemle evde tek başımızaydık ben odamda bilgisayarda hatunlara bakarken birden annem geldı ve bilgisayarın başın da ovaziyet görün ce baksen şu terbiyesize dedi birden yanıma oturdu ve ne o azdınmı […]

annem yengem ve ben

selam ankarada yaşayan 19 yaşında yakışıklı esmer 1-85 boyunda bi gencim.. babam ben 10 yaşındayken öldü ve hiç kardeşim yok evde annemle beraber yaşarız ben küçüklüğümden belli hep çalıştım ve 19 yaşımda olmama rağmen işyerinde belli bir ağırlı olan birisiyim şu arada iyi kazanıyorum eskiden olduğu gibi fakir değiliz ( eskiden çok zorluklar yaşamıştık) neyse […]

canım annem

Ben 23 yasinda, uzun boylu, esmer, Ankaralı bir gencim. Anlatacağım olay gerçekten yaşanmış bir olaydır. Annem Füsun, 49 yaşında, 1.70 boylarında 60 kilo, açık görüşlü modern bir kadın. Çocukluktan beri ona karşı cinsel bir porno yakınlaşma hissetmekteyim. Babam işlerinden dolayı çoğu zaman Kütahya`da olduğundan annem ve ben evde yalnız kalıyoruz. Tabii ki annem ne zaman […]

annem ben ve travesti

merhaba ben mert şuan 28 yaşındayım annem hadiye şuan 48 yaşında başımdan geçen olay 5 sene önceydi annem duldur babam 12 sene önce öldü annem 167 boyunda 65 kilo koca memeli yuvarlak götlü bi kadındır 5 sene önce annemi devamlı banyoda izler 31 çekerdim külotlarına boşalırdım özellikle temiz ve renkli külotlarına boşalırdımki anlasın die bir […]

annem ve kızkardeşim

selam size başımdan geçen bir olayı anlatayım.babam almanyada biz ise annem kızkardeşim ve ben türkiyeye geldik.babamla annem resmiyette olmasada 4 senelik ayrılar ama akraba evliligi oldugundan ayrılmamışlardı.kızkardeşim birinle arkadaşlık yapıyormuş oda bekaretini bozmuş.bir gün ben evde yeni yatmışım kardeşim geldi aglıya aglıya odaya geçti annemde yanına gitmiş neden aglıyorsun demiş annem oda başından geçen olayı […]

annem ben kardeşim

selam başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim.annemle her türlü fantaziyi deniyorduk evi onla beraber paylaşıyorduk ben eşimden ayrıldıktan sonra annemle birlikte yaşamaya başladım.ve karımda olmuyan şeyleri hep annemde buldum beni öyle çok mutlu ediyorduki 30 yaşında boşalmama ragmen evlilik kavramını aklıma bile getirmiyordum.iki kardeşiz ben ve benden iki yaş ufak kardeşim.oda evli eşi memlekete […]

annem izmir`e geldi

Üniversiteyi kazanıp İzmir’e gittiğimde annem ve kardeşimi İstanbul’da bırakmıştım. 18 yaşımdaydım ve bu evden ilk ayrılışımdı.Annemle babam 2 yıl önce kadar ayrılmıştı ve ben henüz liseyi bitirmemiştim. Annem babamdan 10 yaş kadar küçüktü. 14 yaşındayken evlenmişler 16 sında ise beni kucağına almış. Yani annem gözünü babamla açmış herşeyi ondan öğrenmiş. Annem henüz otuzlu yaşlarında, hoş, […]

üvey annem artık benimde karım

Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları. ben Yalçın, erotik hikayem biraz farklı .18 yaşımdayım ve 2 yıl önce başlayan bir durumdan herşeyin başlangıcından bahsedicem size. Ben 10 yaşıma kadar yetiştirme yurdunda kalan bir çocuktum. Kimsem yoktu. Daha sonra Fadıl babam ve Nermin annem tarafından evlatlık edinildim.Onlar ilk günden itibaren beni sevgiyle kucakladılar ve hep […]

annem dayımlayken

Annemin odasından garip sesler geliyordu.Sanki annem biriyle sikişiyordu.Annem götümü sikmen çok hoşuma gidiyor..Hepsini sok..köküne kadar..”diye inliyordu. Şaşırdım. Babam olamazdı,çünkü o şehir dışındaydı. Birden anladım. Annem, babamı boynuzluyordu.Ama,bu adam kimdi? Merakla kapı aralığından baktım. Annem, yatakla domalmış, kıllı bir adam götüne sokup çıkarıyordu.Birden adam dönünce onu tanıdım ve sok oldum. Adam,dayımdı.Yani annem,kardeşi tarafından götten sikiliyordu. İkisinin […]