ankarada sex hikayeleri

BEN ANKARADAN ALPEREN SİZLERE BAŞIMDA GEÇEN Bİ OLAYI ANLATACAM BENDERSANEYE GİDEN 19 YAŞINDA BİRİYİM SİYAH GÖZLÜ SARI SAÇLI .. İŞTEYAKIŞIKLI BİRİ DERSANEDE EN AZ BENİM KADAR GÜZEL BİR KIZVARDI ADI SELDAONUNLA SEX edirne escort YAPMAK İÇİN CAN ATIYORDUM VE ONA CIKMA TEKLİF ETTİM ODABENLE CIKMAK İÇİN CAN ATTIĞINI SOLEYİNCE BEN BİTTİM …..VE İLİŞKİMİZİLERLEYİNCE ONU EWE DAVET ETTİM (((KENDİ EWİM)))GİTTİK EWE OTURUNCAMİNİ ETEK GİYDİĞİNİ GÖRDÜM EWE BÜTÜN edremit escort CAMAŞIRI FALAN HERŞEYİ DIŞARIACIKMIŞTI KOLA İÇTİK VE ONDAN SONRA BEN BUNU YALAMAYA BAŞLADIM ODA ZEVKALINCA BENİ ÖPMEYE BAŞLADI… ONDAN SONRA KALÇALARINI OKŞAMAYA BAŞLADIMYAPMA YAPMA DİYE İNLİYORDU BEN Bİ KERE AZMIŞTIM FIRASATIDA BULMUŞTUMDAHA eğirdir escort BIRAKIRMIYIM ZEVKLE OKŞADIM VE TAM OLARAK SOYUNDUK İKİMİZDE SONRABUNU DOMBALTTIM GÖT DELİĞİ VE AM DELİĞİNİ YALAMAYA BAŞLADIM ….SONRAODA BNM SİKİMİ YALADI BEN KUDURDUM SONRA ONU YÜZÜ ALTA GELECEK SEİLDEYATIRDIM -VE ONU N GÖTÜNE SOKMAYA BAŞLADIM BAĞIRIYORDU ONDAN SONRA AMDELİĞİNE SOKUNCA TAM BİTTİM ……. ŞİMDİDE HER GÜN SİKİYORUM TAV SİYEMİLK SİKEKİLEN KIZ KADAR GÜZEL BİŞE YOKKK…..

yengemle sikiştik (sex hikayeleri)

Adım Ertan, 23 yaşındayım ve Siirt’te oturmaktayım. Bu siteyi aylardır takip ediyorum ve hemen hemen bütün hikayeleri okumuşumdur. Buradaki bazı hikayeleri okudukça yengeme olan ilgim katlanmaya başladı. Bu arada dayımın karısı olan yengem 38 yaşında, 1.70 boyunda, 85 kiloda, etine buduna dolgun bir ev hanımıdır. Yengemi düşündükçe tüm erkeklik damarlarım şişer. Bir gün bizimkiler evde yokken, ben odamda yine herzamanki gibi internetten erotik hikayeler okumaya başladım. Tam da kalkmış sikimi eşofmanımdan çıkarmışım, sıvazlayarak, dayısının karısını siken birinin hikayesini okuyordum ki, kapı çaldı. Hay amına koyayım, sikim de öyle bir zonkluyordu, tuvalete gidip 31 çekmeyi düşünüyordum. Arkadaşlardan biridir diye, sikimi tekrar yerine sokarak ve tişörtümle gizleyerek gittim kapıyı açtım. Fakat gelen yengem idi! Yengem, “Annenler evdeler mi Ertan?” diye sordu. Ben de, “Teyzemlere gittiler, buyur gel içeri yenge, birazdan gelirler.” dedim. Yengem geçti salona. Sikim de hala kazık gibi, yengeme belli etmemeye çalışıyorum, “Yenge sen otur, ben bir lavaboya gireceğim.” dedim. Yengem, “Tamam.” dedi. Girdim tuvalete 31 çekerek indirdim sikimi. Tuvaletten çıktığımda yengemi salonda göremedim. Aklıma okuduğum hikayeyi açık bıraktığım geldi ve telaşla hemen bilgisayarın olduğu odama gittim. İçeri girdiğimde yengem bilgisayarın başındaydı (Google’dan yemek tarifi aramak istemiş) ve benim okuduğum o dayısının karısını siken adamın hikayesini görünce, hikayeyi okumaya başlamış! Nasıl utandım anlatamam. Yengem, “Ertan bu ne be? Sen bunları mı okuyorsun?” dedi. Ben sadece kafamı önüme eğdim ve cevap veremedim. Yengem, “Vaay beee!” diyerek okumaya devam edince, “Yenge okma!” dýerek bigisayarı kapatmak istedim. Fakat yengem, “Dur kapatma, çok ilginç şeyler anlatıyor, okumak istiyorum!” diyerek kapatmama engel oldu.

komsumuz fatma abla seks hikayeleri

oncelıkle herkese merhaba .dırek konuya gırmek ıstıyorum.bızım evın oraya komsumuz tasınmıstı.ılk baslarda fazla bısı hısettemezdım ona karsı ama onu bı gun cıplak gorunce evınde o gunden sonra hep onu dusunurdum.ogluyla takılır gıbı evlerıne gırer.gızlıce tuvaletımı apıomus gıbı tuvalete gıder.ıc camasırları koklar bosalırdım onu dusunerek.o nu her gordugumde yuregım yerınden cıkıcak gıbı olurdu.fatma ablayı gordukten sonra hemen en yakın tuvalete gıder onun ıc camasırlarındakı kokuları hayal edıp 31 cekerdım.bı gun bızım bıuzaktan akrabamız öldu.aılem acılen memlekete gıttı.benımde sınavlarım oldugundan bnı onlara emanet ettıler.hanı kal orda ordan okula gıdersın fln dıe.(ınanın onlarda kalcagımı dusundukce aklıma hep tuvalete gıdıp ıc camasırlarını koklayıp 31 cekmek hep fatma ablayla aynı yerde olmak aklıma gelıyordu)neyse aılem gıttı memlekete bn fatma ablalarda kalıodum.ılk gun gece sı dogal olarak fatma ablalar tv ızlerken bn tuvalette ıc camasırlarnı koklayıp 31 cekıodum ve rahtladıktan sonra ıcerı gelıp az once ıc camasırıyla 31 cektıgım kadına bakıodum.o gun oyle gectı.2. gun gecesı fatma ablanın esı gece vardıyasına gıtmıstı.ogluda uyumustu(oglu benden kucuk bı cocuk). yıne tuvalete gıdeyım 31 cekeyım dedım.cektım rahtladım uyuma vaktı gelmıstı.odama gectım ama aklm fatma abladaydı nası olsa evde kocası yok gıdıp odasının kapısından bakıp 31 cekım dedım.gıttım sessızce odasının kapısına bı baktım.cok tiz bır ses fatma abla masturbasyon yapıo bellı yorganın altında bı elı dıerıde bellı gogsunde onu ızleyerek 31 cektım.sonra ıcımden dedım ulan bn sımdı bı anda ıcerı dalsam utanır kımseye soylememek ıcın bı kere sıkım derım fln dedım ama cesaret edemedım.sonra onun rahatlamasını beklım derken bn yıne 31 cektım.bn 2 kere rahtladım o hala bosalmadı.ıcımden bı cesaret ac kapıyı ya kusura bakma fln de onemlı degıl derse dalar sıkerım dıodum :Do an gaza getırdım kendımı kapıyı actım ve anında da ısıgı.fatma abla hemen bı aceleyle elını amından cektı gogsunden cektı çüşş dıyerek yorganla ustunu tamamen kapadı.a abla kusura bakma ya yanlıs oldu dedım.kıpkırmızı olmustum onemlı degıl dedı gulumsedı.ulan dedım buraya kadar gel don sıktır lan dedım ıcımden dedım abla napıodun sen hala uyumadın hıcc uyku tutmadı dedı.(e burya kadar gel deme) abla dedım hadı hadı ne yaptıgını gordum ben fln dıyınce ya sacmalama dedı bısı yapmıodum uyku tutmadı sadece dedı yaa abla dedım gordum ıste uzatma dıyınce gulumsedı…ne var yanı olamazmı dedı.dedım yoo olur bende yapıom abla dedım(ama ıcımden onca zmn hayal ettıgım ınsanla bunları konustuguma hayret edıodum)sonra abla dedım nası yapıonuz sız dedım.bızımkını bılıon zaten dedım.sız nası yapıonuz bızım gıbı gelıo mu sızden de bı sıvı dedım.sızden sıvı nası gelıo fln dedı dedım bılmıon mu .vay be sende de gelıo demek fln dedı gulumsedı evet dedım nası dedı sımdı gelırmı yanı dedım abla zevke gelınce oyle ha dıyınce gelmeez kı dedım guldum

sevgilimle sex hikayeleri

ben karadeniz bölgesinde otursn birisiyim yaklasım 3 ay öncesevgilimden ayrıldım 2.5 senelik ilişkimiz vardı ama bitti neysearkasımın dersaneden arkadasıymış malum sahış gördüm begendim tanıtıkbuluştuk 3 ay gecti ben en sonun da kandırdım ilişkiye girmeye biraz dasüpeleniyodum patlak oldugundan neyse arkadasımın evini ayrladık kızherseyi biliyo eve gittik girer girmez başladık öpüşmeye elimi attımhemen götüne gözlerini actı onun elini tuttum sikime getirdim oksatmayabasladım yavaş yavaş soyunduk ama hala öpüşüyoz gögüslerini yalıyorumsesi degişmeye başladı cırılcıplak kaldık elimi amına attım oksuyorumbende cırılcıplsk ksldım verdim sikimi eline oksattım al dedim agzınaalamam falan yaptı neyse ilk diye sesimi cıkarmadım sırt üstü yatırdımsikimi verdim eline sok dedim ah canım cok acıyo zayıf oldugu icin amasarısın renkli gözlü cok güzel bir kızdı neyse yavas yavas sokmayacalıstım girmiyo kucagıma aldım en sonunda soktum git gel yapmayabaşladık daracık amcıık oh süper bakın gene sikim kalktı neyse gitgelyaprık zıplattım kız süper süper demeye basladı tsm boşalacıgım zamancıkardım keske cıkarmaz olaydım bir kanamaya başladıki yarım bardak kanaktı neyse sildim al agzına dedim başladı yalamaya oh süper domalttımkanepeye dogru soktum yarragımıbaşladım bidaha amından sikmye tamboşalacagım zaman gene cıkardım baktım gene bi o kadar kangeliyo…neyse toparlandık tabi birbirimzim olduk asıgız seviyoruzevlenecegiz 2sene daha nerde bulursam siktim annesinin babasının yatakodasında kızlarını amından götünden agzından siktim cdcide calısıyodumkepenkleri indirim arkada kucagımda siktim akarabasında kaldık beraberherkes uyuduktan sonra odama geldi ordada siktim nerde bulursum bizimevi hic saymıyorum her sabah işe giderken ugruyodu bi posta atıpgidiyodum birdam la yalanım yok yemin ederim simdi ayrıl 1 ay sonra hicsevmedigi arkasından konuştugu uzaktan akranasıyla cıkmaya başladısözlenmiş adama herseyi anlatmış büyük bi ihtimal yatmış öle anlatmışkocacım diyo ona 2 ay önce bana erkegim kocacım tek sahibim derdihaziranda evlencekmişbu insan lar nasıl kabul edebiliyo anlamıyorum onuseviyorum sikmeyi cok özledi

çobanın ateşli kızı sikiş ( köylü kız hikayeleri )

slm o zamanlar henüz 17 yaşındaydım. liseyi yeni bitirmiş ve üniversiteye hazırlanıyordum. Ders çalışmaktan sıkıldığım zamanlarda, kırlara tarlalara gezmeye çıkardım. Ailemle beraber köyde yasar ve çiftçilikle uğraşırdık. Yine bir gün tarlalarımızı gezerken ekili seker pancarinda koyun otlatılmış olduğunu gördüm.” Aman Tanrım onca emeğimiz heba oldu” diye üzülüp sinirlendim. Kim yapmıştı bu . pisligi acaba?Ertesi gün tufegimide yanıma alarak seker pancarı tarlasına gittim ve böğürtlenlerin arasına saklanıp beklemeye başladım. Mal canin yongasıydı, evimizin geçim kaynağıydı. Fazla eklemedim bir sure sonra uzaktan duyulan koyun çanlarının sesi giderek yaklaşmaya başladı. Ve koyunlar alışık oldukları tarlaya hızla doluştular. Gözlerim çobanı aradı. O da koyunlarının başında onların pancarları yemesini izliyordu.Fakat bu çoban bir kızdı. Evet evet bu bir kızdı. Onyedi onsekiz yaşlarında güzel yüzlü minyon bir kızdı. Çok sinirli olmama rağmen onu görünce birden sinirim geçti. Tepeden tırnağa söyle bir baktım. 160 boylarında zayıfça fakat oldukça iri memeleri ve dolgun kalçaları vardı. Sari saçları iki orgu ile ortadan ayrılmış ve kırmızı bir yazma ile yarısı örtülü idi. Üzerinde çiçek desenli eski bir elbise ve altında yine çiçek desenli bir don vardı. Birden karşısında beni görünce irkildi. “Seni hırsız seni nedir senin bu yaptığın dedim.” “Vallahi ağabey koyunları tutamadım tarlaya giriverdiler ne olur affet” dedi.” Olmaz koyunlara el koyacağım baban zararı ödeyip koyunları alsın” dedim.”Ne olur yapma ağabey babam beni oldurur. Ne olur affet gideyim” diye ellerime sarıldı. Bu arada o kadar çok sokulmuştu ki adeta birbirimize sarılmıştık. Aletim birden uyandı ve pantolonumu zorlamaya başladı. “Benimle sevişirsen bırakırım” deyiverdim.”Yaa bir gören olursa.. hem ben kızım..” dedi. “Olacak canim sadece sevişiriz içine sokmam korkma hadii “dedim. Başını önüne eğdi, utancından kıpkırmızı olmuştu.”Peki öyleyse” sözü dudaklarından dökülüverdi. Elinden tuttum ve böğürtlenlerin arasına oturdum. Üzerine uzanıp dudaklarından öpmeye başladım.Heyecandanmi korkudanmi bilmem tirtir titriyordu. “Sakin ol, korkma canim” diye kulağına fısıldayıp gerdanından öpmeye başladım. O da yavaş yavaş havaya girip ensemi ve saçlarımı okşamaya başladı. Elbisenin düğmelerini çözüp memelerini okşamaya başladım. İçinde sutyen yoktu ve memeleri mermer gibi sert ,bir o kadar da pürüzsüzdü. Artık iyice havaya girmiş zevkten inim inim inliyordu.Elbisesini çıkartmasını söyledim. İtiraz etmeden çıkardı. Tanrım ne güzel memeleri vardı. Meme uçları heyecandan dimdik olmuştu. Önce dilimle meme uçlarının etrafını yaladım. İnlemeleri giderek artıyordu. Memelerimi okşayıp hoyratça emmeye başladım. Elimi donundan içeri sokup amini ellediğimde aminin sırılsıklam olduğunu gördüm. Orta parmağımla söyle bir yokladım, çok dardı ve parmağım girmiyordu. Donunu çıkartmama hiç tepki göstermedi. Sanki oda zevkten uyuşup sarhoş olmuştu. Kılları henüz tam çıkmamış çıkan kıllarda yeni temizlenmiş kalın diş dudakları olan küçücük kutu önümde sere serpe yatıyordu. Bu görüntü deli olmama yetmişti. Aletim sanki pantolonumu delip çıkacaktı.Dayanamayıp pantolonumu çıkardım. 18 cm. uzunluğu ve 6.5 cm kalınlığı olan kocaman kut baslı mermer gibi sert, damarlı aletim sanki patlayacaktı. O küçük kutuya sürtmeye başladım. Kız deli oluyor başını iki yana sallayıp zevkten inliyordu. Kalın dudaklar arasına yerleşmeye çalışan koca yarak sanki şeftaliyi ikiye ayıran bir bıçak gibiydi. Ben kutuya girmek için zorluyor oda bacaklarını belime dolamış bana olabildiğince yardim ediyordu. Bu gayretle aletimin kafası içeriye girmişti. Artık 2-3 cm. kadar içindeydim .Öylesine gidip gelmeye başlamıştım. Kız altımda deliriyordu.Fakat bir turlu içine tam giremiyordum.Sonunda dayanamayıp bir volkan gibi patlarcasına boşaldım. Kız o anda sanki bir rüyadan uyanmış ve korkunç bir çığlık atmıştı. Hemen üzerinden çekildim. Penisimin dışarı cikmasiyle beraber o küçük kutudan kan yürümüştü. Bacaklarından kanlar sızıyor, amcigi meni ve kan bulaşığı içinde berbat görünüyordu.İste o anda benimde . aklim başıma geldi. ” Tanrım ne yaptım ben?” dedim. Korkarak ona baktım. Yerde bulduğu pis bir bez parçasıyla temizlenmeye çalışıyordu. ” Ben ben o…özür dilerim dedim.” O gözlerimin içine baktı ve artık faydasız “dedi. Gözlerinden yaslar tesbih tanesi gibi dökülüyordu. Giyindi, koyunlarını topladı ve surdu. Arkasından “Hey ! adin” dedim” Adin neydi senin “. Dondu buruk bir gülümsemeyle Çoban Kız” dedi. . Bugün 38 yaşımdayım ve o günü daha dün gibi üzülerek hatırlarım…

kadın yorumlu sex hikayeleri

Selam ben esra. Önce kendimi tanıtayım; 1. 73 Boyunda, sarışın, yeşil gözlü, 105 – 64 – 97 ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. 22 Yaşındayım. Bu olay 15 yaşındayken başıma geldi… Lisede okuyordum o zamanlar 97 59 87 ölçülerindeydim. Mini etekle okula giderdim. Herkez beni izlerdi, buda hoşuma giderdi. Birgün sevgilimle okuldan kaçtık ama kolay olmadı tabi. Bekçiye biraz elletince izin verdi. Beraber koruluğa gittik. Orda biraz öpüşüp elleştik ama bakire olduğum için cinsel ilişkide bulunmadık. O da zaten zorlamadı. Annem ve babam, dedem hastalandığı için köye gitmiştiler. Evde ben ve abim kalıyorduk. Abim 20 yaşındaydı ve 1 ay içinde askare gidicekti. Eve geldim abim televizyon izliyordu. Merhaba abi dedim. Ben banyo yapıcam dedim. Banyoya gittim ve soyundum. Abim beni izliyormuş. Duşun altına gidip banyomu yaptıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. Abim bana bakıyordu tabi bornoz üstümü tamamen kapatmıyordu. Yürüdükçede baldırıma kadar bacaklarım görünüyordü. Abim beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. Şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum ama nerdeyse amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp hemen eve geldim bedim. Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum. Çıplaktım… Abim o çocukla yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. Şimdi git üstünü değiştir annemle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi ama üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı. Abi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım ama ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. Şimdi sadece altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Annemle babama o çocukla yattığını söylerim dedi çaresiz sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 20cm idi ve oldukça kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Siki büyüdü ve 25cm kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı. Ben artık bitti diye düşünürken bana seni birde götten sikeyim küçük orospu dedi. Bu sefer itiraz edemedim. Kremi alıp benim götüme ve kendi sikine sürdü. Ittirmeye başladı ama girmiyordu. Önce parmaklarını soktu artık zevk almaya başlamıştım. Siki ile yüklendi ve kafası girdi. Ben çığlık attım. Sonra yavaş yavaş hepsini soktu ve pompalamaya başladı. Ben altında zevten inliyor ve çığlık atıyordum. Gide gele içime boşaldı, artık ayağa kalkaçak halım yoktu. Bana dönüp artık sen benim karımsın ne zaman istersem seni sikicem dedi. aslında ben de zevk almıştım. Tamam kocacığım dedim ve ayağa kalkıp üstümü giyeyim dedim. Artık abimla herzaman sikişiyoruz. Yani hala sikişiyoruz. Koca ve kalın yarraklı beylerin mesajını bekliyorum…kadın yorumlu sex hikayeleri
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

ten temasi maceralari ve hikayeleri

mutluluk bu olmaliydi…sikimin kafasini bir lolipop gibi iicine cektiginde yada disleriyle hafif isisrdiginda,bu dünyayla iliskim kesiliyordu..sikim bir ara kayboldu tümünü agzina almisti..deli eden bir zevk,tasaklarimi öpmesi yalamasi,her hareketine beynim karsilik veriyordu bu onu daha da deli ediyordu ,sikimi agzindan cikarmadan vucudunu döndürdü o güzel ami gözlerimin önündeydi, sulanmis ve etrafa delice kokular yayiyordu, saldirdim, yiyicektim ,bagirdigini duydum, cekti kendini ve eliyle yavas olamami söyledi, yüzünde aci ifadesi vardi, kendimi kaybetmistim,kaldigimiz yerden devam etmemiz iicin bu kez tamamen yüzüme oturdu, ami agzimi ,burnumu kapatiyordu Jessica nin tadi hem damagimda hemde cigerlerimdeydi,o daegildi ve sikimi bir hamlede tekrar agzina aldi,,bir uyum deli bir inegöl escort uyum vardi bu her seyin tadini dahada anlatilmaz kiliyordu..sonra götümde bir parmak hissetim, kalcalarimi cektim kenari ,ama o gözlerimin icine pakarak parmagini agzinda tükürükleyerek ,parmagini tekrar götüme soktu, kendimi birakmistim ona,bu nasil bir duygu,hem aci ve hem zevk ama zevkin cok oldugu bir duygu, parmak götüme girdikce sikim dahada sertlesiyordu..sanki yirtilacakti ..bende zevkten konrtolü kaybetmis ve onun göt deligini yaliyordum, birden kalcalari ve ami benden uzaklasti eliyle sikimi diklestirdi ve icine alicakti beni ,sikimin kafasini amina degdirdi , bir iki sanki duvari fircayla boyuyormus gibi,asagi yukari sürtürdü ve yavasna beni icine aldi,sikimin ilerleyisini hisediyordum, kafasinin girisi sonra sikimde patlamaya ramak kalmis ispala escort sik damarlarimin girisi,sonra J nin vucudu gözüme carpti incecik bel, elma tipli sert kalcalar,ten,derken son vurusu yapti,sikimin son kismini sert soktu kendine,kalkmasiyla birlikte sikimi ve onun aminin sag ve sol dilini , pempemsi rengini gördümcikisini, sonra tamamen oturdu iki güzel kalca, dayanilmaz olmustu, oda zevkten sesler cikariyordu..bosalicaktim ama ,o sanki bunu anladi bir panter gibi hizla üzerimden kalkti ve vücüdunu bana dönerek bacaklarimin arasina girip yarim kalmis isini nagziyla tamamalamak istercesine sikimi agzina aldi,cikarmiyordu,,,sonuna kadar aldiginda ben cildiriyordum oda nefesini son anina kadar tutuyor sonra cikariyor nefesini alip sikimi tekrar agzina aliyordu,hele kafasini icine cekmesi ve saniyede sanki 20 defa agzina iskenderun escort sokup cikarmasi, beni en üst noktaya getirmisti, anlamsiz ve herseyi anlatan bir ses cikardigim an sikimin hepsini agzian aldigi an bende patladim..agzina patlamistik, ilk defa olmustu ve inanilmaz bir zevkti, sonra gazindaki meniyi atletiylesildi . sikimin üstünde kalan son damlayi parmagiyla aldi ve tati sonra tadi hosuna gitmis gibi bir ses cikardi ve kulagima egilerek tesekkür etti ..sonra dolabina yöneldi, islak mendiler cikarip amini silerken bende sortumu giyinerek kapiyi actim ve merdivenlerden inerek odama gidicektimki bende sendelendim o sirada Baharin yatak odasi kapisi acildi , Baharla göz göze geldik, ciplakti,bende ciplak sayilirdim ,ve sortumdan cikacakmis gibi hala dik duran sikime gözü takildi,her seyi anlamisti,o banyoya yönelirken bende odama girdim,,yataga uzandim..inailaz bir zaman dilimi yasamistim,yataga uzandim yasadiklarimin keyfini cikarmak icin ama uyuya kalmisim sabah kapinin calinmasiyla uyandim Bahar kapiyi araladi ve kinayaeli bir ses tonuyla”aksam cok ders calistiniz Jessie ile yoruldun,kendine gelmek icin bir dus al ” dedi..Kahvalti icin asagiya indim..sadece Bruce masadaydi, bu gün bana toplu tasima araclariyla üniversiteye nasil gidecegimi gösterecekti, acele bir kahvaltidan sonra, ciktik..

en deli gay hikayeleri

“slm ben sıvastan yazıyorum ısımler uydurma ama olay gerçektır can ısmınde bır pasıf yanı arkadan veren arkadaşım var onunla azdıkça sıkışırdık çok azgın bırı yarağa doymak nedır bılmez bırgun porno fılm koymuş benı çağırdı fılm seyrederken sana bır surprızım var dedı bende ne dedım benı ıkı posta ıkı posta sıkersen soz dedı tamam dedım benımkını aldı ağzına nerdeyse mıdesıne gıdıyor sonra benı halının ustune yatırdı uzerıme çıktı pompalıyor ben mahvoldum hadı can dedım surprız neydı bekle dedı yuz ustu yattı bacaklarını omuzuma aldım harıka gotu var bayanlarınkınden guzel hıç kıl yok devamlı traş eder sonra ben can dayanamıyorum dedım ağzıma boşal dedı ağzına yuzune hep boşaldım hadı can neymış surprız dedım sen seyret dedı dızustu bılgısayarı açtı kuçuk dılımı yuttum cansuyu yanı eşını sıkerken çekmıştı o ne mutteşem parça ıdı hayıtımda gorduğum en guzel kalçalar ve memeler onda idi yuzu de çok guzeldı can bu ne dedım kımı sıkıyorsun boyle dedım eşim dedı ne kadar şanslısın dedım bu arada benım kı gerçekten çok buyuktur tekrar dıkılmıştı canın da az katkısı yoktu yanı emdıkçe urfa escort emıyor benı çıldırtıyordu ben eskısınden çok azmıştım benı sık dıye bağırıyordu can dedım bu defa cansuyu sıkmek ıstıyorum dedım ben hayal anlamında demıştım ama can o da olur bekle dedı zevkten ne yapacağımı şaşırmıştım hayalımdekı fantazı gerçek olacaktı can ama once benı doyurman gereklı dedı senın gotunu bıle parçalarım dedım bunu domalttım gozlerım cansuda nasıl yıteledım bılmıyorum ben cansuya zorladığımı hayal edıyorum bır acıyla bağırtı duydum baktım can hopluyor neoldu dedım ne yaptın ya dedı gotumu yırttın dedı kusura bakma can dedım ben cansuya yıteledım sanıyordum bır elı karnımda yavaş yavaş sokturdu benım gözum cansuda sankı cansu altımda onu sıkıyorum yavaş yavaş derken gotu alışmaya başladı nasıl feryatlar edıyor halıda başladık kendıme geldım kı can kanepeye tırmanıyor can hem sevınıyor hem kızıyordu ya bende got dıye bırşey bırakmadın dıye bunu yuzustu yere yatırdım benden zayıf ve çelımsız olduğu için ustune çoktum gotune elıyle yerleştırdı ama yalvararak yavaş ool dıye benım gozum cansuda yanı fılmde canın uzerınde gıdıp gelmeye başladım kökune kadar sokuyorum can hem zevk hem acı ıçınde kıvranıyor bırakırmıyım oyle bır boşaldım içine ürgüp escort resmen uzerıune bayıldım can pestıl oldu kalkamıyor ıkı gun gotunu kallanamamış                                                               bırgun aradım hanı cansuyu verecektın dedım bekle acele etme dedı şimdıye kadar candan başka kımsenın elı değmemış bırgun bır bayanla yattım ıkı posta boşadım tam uykuya dalıyordum telefonum çaldı saat 23 30 buyur can dedım neşelı bır şekılde sana bır surprızım var dedı bu saatte ney dedım çabuk gel dedı ustumu gıydım ıstemeyerek uykulu uykulu gıttım kapıda can karşıladı neymış bu saatte dedım gel dedı içerı gırdım oturdum can gelıyorum dedı obur odaya geçtı içerı geldığınde yanında cansu vardı bır ınsan bu kadar guzel olur bır makyaj ınsana bu kadar yakışırdı ben cansu dedı tıtrıyordu eeee ılk olacaktı oturduk içkımızı yudumlarken sohbet ettık cansu hala tedırgındı bana caner soyunur musun dedı soyundum gozlerını benımkınden alamıyordu can hayatım mnasıl sana dedığım gıbı buyuk değil mı dedı evet hemde çok buyuk dedı ben bunu alamam vazgeçeıyorum dedı ben öylece donakalmıştım elımden bırşey gelmıyordu cansu korkmuştu bu hatunu sıkmelıydım ama nasıl cana yalvarmayla karışık göz kırptım o da ne yapsın yalvarıyordu ama nafıle can cansuyu yatırdı yere dona uşak escort kalmıştım can tecavuz edıyordu cansu yalvarsa da olmadı ustunu başını yırttı ve sıkı kuçuk olmasına rağmen bır soktu ama cansu bır ınledı bıraz sonra cansu gevşedı hemen ben de yandan memelerıne yamuldum can dedım hadı can çekıldı cansu alışmış kuçuk yarrağa benımkını gorunce yavaş dıye yalvarıyıyordu can hayatım korkma ben elımle sokacağım dedı acıtmam benım sıkımı elıne aldı yavaş yavaş sokmaya başladı nasıl bağırıyor hızlı hızlı amına pompaladım amı sankı bakıre daracaktı can 31 çekerek bızı sankı teknık adam gıbı yonlendırıyordu ama sık sık hayatım bağırma yandan duyacaklar dıyordu acıdan dudaklrımı ısırıyordu can hayatım domal dedı geçtım arkasına pompalarken cansu kaç defa boşladı bılmıyorum ama muthış bı patlama olmuştu  rahatladım derken can yıne yalmaya başladı cansu bıtmıştı can tekrar kaldırdı elıyle yarağımı tekrar soktu cansu yarağın buyukluğune alışmıştı ama bırakırmıyım bacaklarını omuzuma aldım yuklenmem ıle bır bağırtı koptu ama dınleyen kım can yeter dedı bırazda ben sıkeceğım dedı cansuyu sırt ustu yatırdı ve sıkını soktu cansu amı o kadar açılmıştı kı duymadı bıle sıkım elımde kalmıştı baktım cansu canın gotunu açıyor bu bana mesaj olmalıydı cansu kendı canı yanmış kocasının da canını yakmamı ıstıyordu tamam anlamıda işaret yaptım yavaşa yavaş yaklaştım ben de canın ustune uzandım ver surtmeye başladım zavallı zevkten dört köşe olmuştu nasıl sıkımı ılerı ıttım bır bağırtı yavaş ya ne yapıyorsun dedı bırakırmıyım cansuya sozum vardı ama got değil çuval sankı hemen alıştı uçlu çok hoş oluyor ne kadarsıkıştık hatırlamıyorum ama can boşalıyorum lutfen hep beraber boşalalım dedı o ne patlamaydı üçümüz aynı anda patlamıştık hakının uzerıne yuvarlandık bıraz nefeslendık cansu hala yatıyordu ben çıktım hala ıkısını de sıkıyorum ne muhteşem bır çift sızı çok sevıyorum sıvasta sizi de aramıza beklerız bayan olması şartı ile çiftte olur yaren_72_06 beklıyoruz”

araclarda sevişme hikayeleri

“okulumuzdaki hizmetlilerin ikisinin birden taini çıkınca okula 21 yaşında ,evlenip ayrılmış bir kadını aile birliğinin kararıyla hizmetli olarak aldılar.Bense 45 yaşındayım. Fakat kadının bana bakışları bir acaipti. Daha 4. gün öğretmenler odasında bana bir çay getiriphınzırca bir gülümsemeyle, karşılığını ödersiniz herhalde hocam. Deyince ;Nasıl yani dedim. Oda bir sigara gibi ödeyebilirsiniz deyince derin bir nefes aldım ve tamam tamam al işte diyerek sigarasını verdim. Şuh bir ifadeyle , ateşinizde vardır sizin; beni bir ateşleyiverseniz deyince, bende de ipler koptu ve ağzımdan, burda olmaz. Ben çok ateşliyimdir, buraları yakarız kazara dedim.Tamam o zaman, bizde yalnız bir yerde ateşleniriz diyerek odadan çıktı ve arkasına bakarak, öğretmenler tuvaletini temizliyeceğim. Oradada yakamazmısın deyince beni peşine taktı. Gerçektende erkek öğretmenler tuvaletine girdi. Benim dersim boş ve herkes dersteydi. Eline temizlik malzemelerini alarak tuvalete girdi. Bende peşinden kimseye görünmeden girdim.Tuvalet katında kimse yoktu. Girer girmez dudaklarıma yapıştı ve beni bir tuvalet hücresine soktu.Bende karşılık veriyorum ama böyle bir şeyin başıma gelebileceğine ihtimal vermediğimden hala korkuyordum.Kadın 50 kilo var yok. Bense 100 kiloyum. Kadın beni delicesine emiyor, boyunlarıma dişlerini geçiriyordu. Bende elimi eteğinin üstünden amına attım. Avuçluyor,dışından amını yoğuruyordum.Dur zamanımız az, çabuk içime gir diyerek eteğini ve donunu indirdi. Benim sikim kazık gibi olmuş zaten, kadını iyice domaltarak arkasına geçtim.Sikimin zevk suları iyice sikimi kayganlaştırmış bir vaziyette sırılsıklam amının ağzına dayadım. Zorladım ama daracık, fındık kadar bir amcık. Girmedi tabii.Birdaha, bir daha olmuyor, olmuyordu bir türlü. Giremedim içine. Bende sik kalın, kadında amcık küçücük. Giremedim içine bir türlü, zorlarken boşalıverdim. Bende utanmayla, başarısızlığın ezikliği, kadında tatmin olamamanın huzursuzluğuyla bana döndü ve dudak larıma tekrar yapıştı. Üzülme canım. Kocamda sikemediği için ayrıldık zaten. Kızlığımı bile parmağıyla bozdu. Benim çatım darmış diyerek benim üzüntümü hafifletmeye çalışıyordu.küçülmeye başlayan sikimi eliyle kavrayarak, uffff, bu çok kalınmış , kocamın oklava sikini bile alamadım. Bu hiç girmez. Sen tecrübelisin diyerek denemek istemiştim. Demek kocamda değil hata bendeymiş  diyerek sikimi ağzına aldı. Emmeye başladı. Sikim ağzına sığmaz oldu ve hadi arkadan sokmaya çalış bakalım. Ordan kocamla birkaç defa yaptık. Acıyor, bunu almam zor ama azdım bir kere diyerek domaldı. Benim sikim iyice kaygandı, götünü parmağımla biraz genişletip ağzına dayadım. Biraz zorlayınca başı girdi, ama dişlerini sıkmaktan ve acıdan götünü ileri çekmeye bırak vazgeçtim diyerek kaçmaya başladı. Karnının altından tutarak zorladım ve sonuna kadar geçirdim.İnlemeleri duyulacak diye de korkuyordum ama gidip gelmelere başladım. Hareketleri durdu ve kollarıma yığılıverdi. Ben pompalamaya devam ediyord um. Artık tartamaz hale geldim ve sikimi çıkararak pozisyonumu ayarlayacaktım. Baktımki benimki bayılmış. Korkmaya başladım. Tuvaletde dar yere oturttum ve yüzüne su vurarak ayılttım.Kendine gelince, yüzüme bir tokat atarak, yırttın beni ayı herif, tecrübelisin diye bende kaç gündür seni takip ediyorum. Kadınım ben, hayvan değil diyerek ayağa kalktı. Eteği ıslanmış, donuna menilerim bulaşmıştı. Ayakta buna nazikçe davranarak ve güzel sözler söyleyerek sakinleştirdim. Kusura bakma, güzelliğin karşısında kendimi tutamadım. Senin gibi taze birini hayal bile edemezdim diyerek dudaklarına yumuldum. Azıcık iteklesede, bana uyumu gecikmedi. Tişörtünün içine elimi atıp, füze gibi memeleri elime gelince dayanamadımve yukarı sıyırarak emmeye başladım. Bizimki yine istekli hale gelmişti. Dur bak domalayım ama yavaş yap tamamı? Eğer acıtırsan bir daha yüzüne bakmam diyerek domaldı. Ben yine amına dayadım önce başını. Elimlede memesinin ucunu sıkıyordum. Memesinin ucunu aniden sıkınca ac ıdan gevşedi ve adında amına giriverdim. Acıyla ve istekle ağzından bir oooooohhhhhhhhh  çıktıki, yukarı kattakiler duyacak diye ödüm koptu.Amına gidip gelmeye başladım. Amı fırın gibi sıcak, mengene gibi sıkıyordu.Kadının inlemeleri sırasındaki orgazmı başladı ve sikimi dışarı fırlattı. İşer gibi orgazm oluyordu.Sikim ışarı çıkınca bu sefer açılıp kapanan götüne hizaladım ve birden soktum.Yaklaşık iki dakika kadar gidip geldim ve sikimin ucuna bir şey  dokunmaya ve acıtmaya başladı. Sikimi çıkarınca dışkısını tutamayıp öyle bir koyverdiki, üstüme geldiler. İyice koyvermiştik kendimizi, oldu olacak diyerek amına bir daha yüklendim, beklemediği için anında dibine kadar girdim. Yaklaşık 5 dakika kadaramından siktim. Sikim kıpkırmızı oldu gelmek üzereyken zil çaldı. Birileri yakalamasın diyerek çabucak                                       boşalmak için hızlandım ama yine içinden onun orgazmıyla çıkarıldım. Ve beline doğru attırdım.İkimizinde dermanı kalmamıştı.Döndü ve dudakla rıma yapıştı. Kemiriyordu resmen.Belinden sıkıca kavramıştım. Nerdeyse kemikleri kırılacak kadar. Ayrıldı dudaklarımdan ve demek sevişmek ve belin gelmesi buymaş haa dedi.İlk defa belim geldi dedi.Yani orgazm olmuştu. Bu arada ilk erkeğim sensin unutma. Bana önden giren ilk erkek sensin.Ama çektiğim acılara değdi.teşekkür ederim.Bir daha sigara isteyince bana bu bitmeyen sigaranı ver tamamı diyerek yine o şuh gülümsemesiyle benimüstümü ve kendi üstünü temizledi. Teneffüsü mecburen tuvalette geçirdik.Ders zili çalınca önce ben, sonra da o çıktı. Şimdilerde ona bir cep telefonu aldım. Gençliğimi onunla yaşıyorum. Gerçi izbe yerlerde, tuvaletde, kömürlükte. Olsun değer be balım”

deri giysinin gücü seks hikayeleri

Merhaba sevgili okurları ben gülbin 40 yaşındayım müzik öğretmeniyim sarı saçlı beyaz tenli orta kilolu deri giysilere bayılan azgın bir kadınım eşimle çok ilişkiye girdiğimizden 3 çocugum var ben artık sıkılmıştım onla yatmaktan geçenlerde okula eski öğrencilerimizden mehmet gelmişti kendisi çok değişmiş 20 yaşında beyaz tenli yakışıklı bir çocuk olmuştu benim içim eriyordu öyle sohbet ettik konuştuk ben onu müzik odama çağırdım o da geldi ben artık eşimden sıkıldığımı başkasıyla yetmak istediğimi ve o kişinin kendisi olduğunu söyledim mehmet ise bana küçüklüğünden beri sana hastayım ilk 31 lerim senle başladı sen deri pantolon deri ceket giyerek beni azdırırdın yıllardır amına girmeyi hayal ettim dedi ben hemen gömleğimin düğmelerini açarken mehmet hayır dedi böyle olmaz deri giysilerinle senle yatacam fantezi yapacaz dedi bende tamam dedim yarın bir otelde buluşacaktık yarın oldu otele geldik ben siyah fermuarlı deri ceketimi ve siyah deri pantolonumu giydim içimde sütyen ve kilot yoktu odaya çıktık mehmet sikini çıkardı elimle biraz 31 çektim şok yaşadım neredeyse 25 santimlik kapkalın bir siki vardı hemen sikinin başına öpücükler kondurdum çok zevk alıyordum sonra hem sikini hem de taşşağını yaladım siki kazık gibi olmuş amımı  istiyordu deri pantolonumun fermuarını açtım ve koca sikin üzerine oturdum hızlıca zıplamaya başladım başlardaki acı hissi yerine zevke bıraktı bir yandan zıplarken diğer yandan ahhh ohhh hadi aşkım sik beni diye çığlıklar atıyordum 10 dk sonra sikin üzerinden indim tekrar ağzıma alıp yaladım mehmet deri ceketimin fermuarını indirdi ve memelerimi emmeye başladı çok zevk almıştım sikini memelerimin arasına aldım gitgeller başladı sonra tekrar üzerine oturdum mehmet götüme yapışan deri pantolonumu okşayıp kendini tatmin ederken ben sikin üzerinde hızlıca zıplıyordum amımda 2 yarrak var gibiydi mehmet ise hadi gülbinim orospum benim zıpla aşkım amını patlatacam diyordu bende ona sik amımı aşkım kıracam sikini diyordum yaklaşık 30 dk aynı pozisyonda sikiştik önce ben boşaldım sonra da mehmet amımın derinliklerine yığınla spermini bıraktı hayatımdaki en büyük zevki yaşamıştım mehmet sikini agzıma dayayıp bana yalattı sonra deri ceketime ve pantolonuma sürttü derinin hazzıyla tüm spermlerini deri pantolonuma ceketime ve ağzıma fışkırttı ben spermlerini yedim tadı puding gibi bal gibi tatlıydı sonra yatağa uzandık ben yüzümü yıkadım geldim öpüşmeye başladık mehmetin kucağında deri giysilerimle biraz uzandım sonra eve gidecektik ben dayanamayıp onun sikini açıp yaladım sakso çekip boşaltıp tekrar spermlerini yedim ara sıra buluşup fantezilerimize devam ediyoruz derinin etkisiyle gencecik koca siki amıma almıştım